Murder in Lehigh Valley: Keith Morrison Investigates Part 1
S1, E1: Keith Morrison investigates the horrific 1994 murders of Joann Katrinak and her infant son Alex, the tangled relationships surrounding the crime, and the ongoing claims that Patricia Rorrer was wrongfully convicted.