Part 3: Catch Me If You Can
Сезон 1, серия 3: With their confidences growing in 1978, Bundy, Gacy, Dahmer, the Green River Killer, and BTK - also known as "The Five" - continue their game of cat and mouse with law enforcement, - some even going as far as directly taunting the police and media.