Part 3: Twilight's Child
S1, E3: Dawn is finally free and happy as Mrs. Longchamp, a wife and mother to her beautiful baby girl, Christie. When Dawn becomes the rightful owner of Cutler's Cove Hotel, she's able to turn the business around but can't escape her grandmother presence.