Сезон 1, серия 3: After confessing her true identity to an angry Johnny, Ellie unsuccessfully tries to persuade a police inspector that Frances's and Greg's deaths were linked. Drunk and abusive, Frances's husband David turns up and admits to an affair with Milena to spite his wife's infidelity. Obtaining the truth behind the murders puts Ellie into danger.