Party Animals
S3, E8: When Fiona breaks up with both Frank and Victoria, they throw a rager at her mansion in retaliation while Emily tries to figure out her employees’ secret relationships. Also, Patel’s vision for a quiet night in with Shred and Parker goes sideways.