Passage, Part 1
S2, E8: Sydney, Jack and Irina must put aside their differences and go undercover as a loving family in order to seize six nuclear warheads from an unfriendly nation. Meanwhile, Sloane announces to a suspicious staff that Mr. Sark will be working with SD-6; Vaughn may be forced to fire Will from his CIA research assignment; and Sloane is contacted by an unknown group claiming that Emily is still alive.