Passing the Test
S1, E2: After a day of foraging on their French River trip, Jim must rappel the canoe down a cliff to reach camp. Tori notices Wesley making more eye contact while out in nature. With Hudson’s birthday approaching they strike out early to reach their float plane in time to make it home for his party. But a stretch of rapids block their way and Tori must solo them to see the canoe to safety.