Past Imperfect
Сезон 3, серия 21: A serial killer, whose conviction rested on his confession to a cop, has his verdict overturned when Mac jails his arresting officer. But when a victim surfaces sporting the killer's signature, Mac ignores direct orders and decides to go after him. (TV-14)