Patching it Together
Сезон 3, серия 6: Captain Chris Hanson takes George and Lain out for a day of reef fishing off the coast of Key Largo. The Fish Guyz visit REEF to learn more about how the Lion fish are affecting the Atlantic Waters off the Florida Keys.