Path to Greatness
S17, E6: Uriah's attitude ignites a blowup, causing a major rift in Team Sonnen. While the fighters battle it out in a night of bowling, Jon and Chael raise the stakes in a game of their own. Then Josh Samman takes on Tor Troeng in the fifth preliminary fight.