Paths
S1, E5: Martha Stewart builds a stone pathway that leads to her peacocks, getting help from the foreman of her outdoor grounds crew. Actress Lupita Nyong'o calls Martha for advice on how to arrange fresh flowers and what flowers are good for beginner gardeners.