Martha Knows Best
Vegetable Garden
Martha Stewart shows how to plant a vegetable garden with her head gardener, Ryan McCallister, and takes a call from her friend, Antoni Porowski of Queer Eye, who needs her advice on growing vegetables on his NYC balcony.
Container Gardens
Martha Stewart shows how to plant a variety of container gardens, like evergreen, succulent, summer and herb gardens, with her gardener Ryan McCallister. She also calls her good friend Snoop Dogg, who wants to know how to plant "herbs" in containers.
Martha Stewart shows how to plant evergreen, fruit, smoke bush and Japanese maple trees and helps Jay Leno plant a pomegranate tree. She offers tree advice to Sunny Hostin, and Martha's neighbor, renowned chef Daniel Boulud, shows off his new fire pit.
Martha Stewart shows how to make a backyard fence similar to her own dog run, and dog breeder Ari Katz weighs in. Hailey Bieber gave her dog a trim and needs Martha's advice on how to fix it. Designer Zac Posen asks what vegetables he can give to his dog.
Martha Stewart builds a stone pathway that leads to her peacocks, getting help from the foreman of her outdoor grounds crew. Actress Lupita Nyong'o calls Martha for advice on how to arrange fresh flowers and what flowers are good for beginner gardeners.
Martha Stewart shows how to build a perennial flower border with the help of her gardener, Ryan McCallister. She also makes a call to her longtime friend, Richard Gere, who wants to know how to plant a perennial garden for all seasons.