Build Me Up
Interior designer Orlando Soria renovates homes for clients going through a major life change. From an empty nester looking to revamp to a recent divorcee taking in his mom, Orlando helps each client transition into the next chapter of their lives.
A habitually single woman in Los Angeles decides it's time to update her historic home while maintaining its 1920s Spanish Colonial style. She calls on Orlando to update her layout and create spaces that she and potential dates will love.
Empty Nest, No Stress
A mom in Huntington Beach, CA, is preparing for her only son to move away to college, leaving her with an empty nest. Taking a proactive step to lighten her lonely load, she enlists Orlando to renovate her kitchen, patio, main bedroom and son's bedroom.
A single mom in Playa del Rey, CA, spent months balancing work, parenting and cooking out of a microwave when her kitchen suffered a massive water leak. Orlando rushes in to rebuild her kitchen and rid her living spaces from burdens of the past.