Ty Breaker
Ty Pennington helps families struggling to make their homes work for their changing lives. He creates solutions to the problem areas while his guest designer shows the family how to make a new house work for them, and they must decide to move or renovate.
A Baker's Perfect Kitchen
Two former bakers are moving to Atlanta to be closer to their grandchildren. Ty Pennington proposes an in-law suite at their daughter's house, while Sabrina Soto plans to renovate a new home, but they both aim to win the couple over with an ideal kitchen.
A couple tying the knot can't figure out how to fit their soon-to-be family of seven into a single home. Ty Pennington and Grace Mitchell each plot out their own designs to give this whole family the space they need.
A couple who moved to Atlanta wonder if they made the right decision when their home isn't appealing for entertaining. Ty Pennington aims to please with a design they'll want to show off, while Sabrina Soto's new home provides a customizable blank-slate.