Pawnee Commons
Сезон 5, серия 8: Leslie makes a public appeal for park design suggestions, but becomes suspicious when the best design comes from an architect in Eagleton.Tom enlists the help of the office as he sets up his new "Rent a-Swag" business, while Andy finds a way to make his new security guard job exciting.