S7, E5: Jason employs aggressive investigative tactics when he assists Alicia and Lucca with a student loan case. Also, Howard Lyman alleges ageism at Lockhart, Agos and Lee, pointing to Cary as the primary offender, and Eli stirs up Florrick family drama on Peter's presidential campaign.