Сезон 3, серия 1: You and a guest are invited to the premiere of Dawn of The Seven this Tuesday at 7PM in Vought Tower’s Lamplighter Memorial Theater! Screening will be followed by a QA with director Adam Bourke and an after-party with Supe DJ Malchemical on the turntables! Join us for the greatest true origin story ever told about America’s number one Superhero team and see how the legend began!