Peaks of Peril
Сезон 1, серия 3: Survivalist Hazen Audel tackles the soaring Kanuku Mountain forests in the third leg of his 500-mile Amazon challenge. Using the survival skills of the local mountain people, he traps electric eels, climbs a sheer mountain peak, and hacks through an impenetrable forest of bamboo to reach the far side of the mountains before floods and landslides block his path.