Pecados Del Padre
S1, E3: Ryan and the Gang Task Force bring a Colombian snitch to Federal Court to testify, but are ambushed en route. Ryan is torn between his Task Force duties and giving up the snitch’s location to help Javier and the Acosta family go legit.