Phobia
시즌 11, 에피소드 13: Bradford Mandel is found beaten to death in the courtyard of his apartment building and his partner's baby is missing. The Detectives question Donald Albers (David Pittu), Mandel's partner, who is devastated after his 18-month-old, adopted son Dylan was taken from the scene of the crime. Children's Services alerts detectives that Dylan's birth mother, Celia Goddard (Catherine Kellner), was a drug addict and signed off on the adoption before she entered rehab, over a year before the murder.