Picasso: Chapter Seven
S2, E7: In the wake of WWII, older Picasso (Antonio Banderas) joins the Communist Party and struggles to reconcile his art with his political ideals. Haunted by a doomed love affair from his past, he falters in his responsibilities to Françoise Gilot (Clémence Poésy).