Pick a Princess
S1, E3: The Royal Family goes on holiday at Fontainebleau where they can escape stifling Versailles. Marie Antoinette discovers du Barry’s plan to welcome Provence’s betrothed. Will the spare to the French throne deliver a son before she and Louis perform their duty? Antoinette’s escalating hostilities with du Barry threaten her relationship with the King.