시즌 1, 에피소드 1: Powerful tabloid editor Lucy Spiller (Courteney Cox) will stop at nothing to dig up the Hollywood dirt her readers crave. Together with schizophrenic paparazzo Don Konkey, Lucy lands a new source, struggling actor Holt McLaren, who plans to trade tips on his movie-star girlfriend, Julia Mallory, for good press. What none of them yet realize is that the truth can extract a heavy price on those who exploit it.