S1, E1: Nathan and his sister, Debbie, are upset when their parents announce they're divorcing after 43 years of marriage. However, that's nothing compared to the panic they feel when Carol, their intrusive mother, announces that she's moving in with Nathan, while Tom, their easily distracted father, is moving in with Debbie.