S1, E1: All Rise is a new courthouse drama that follows the chaotic, hopeful and sometimes absurd lives of its judges, prosecutors and public defenders, as they work with bailiffs, clerks and cops to get justice for the people of Los Angeles amidst a flawed legal process.