S1, E1: Winning a high profile case leads streetwise lawyers Peter Bash (Mark-Paul Gosselaar) and Jared Franklin (Breckin Meyer) to join Stanton Infeld (Malcolm McDowell) at his corporate law firm. While representing a prostitute who claims that she and her “client” were actually in a relationship, the brash attorneys defend a heroic airline pilot from being undermined by a scheming company executive. Guest starring Kathy Najimy.