S1, E1: Inspired by the comedy of Lil Rel Howery, REL stars Howery as a recently divorced husband and father who makes a fresh start on the West Side of Chicago, with the help of his best friend and unfiltered sounding board, BRITTANY; his overly encouraging younger brother, NAT; and his prideful DAD.