#PilotFight
S1, E6: While dealing with a personal dental emergency, Ronnie must turn to an unlikely source for help. Meanwhile, Colin attempts to train Captain Dave for a fight he has scheduled with Captain Steve, and Artem and Nichole start collecting bets on which pilot will win.