Pimp My RV
시즌 1, 에피소드 3: Glenn promises that Jackie can redecorate the RV to cheer her up. But when they pick up a mysterious stranger who says he can help with the interior design, Glenn’s jealousy threatens to get in the way of his family's happiness.