Glenn Martin, DDS
Save the Tooth
After reading an article in a magazine about his favorite childhood park being torn down, Glenn rents an RV and forces his family to go on a road trip to the park to protest.
Glenn promises that Jackie can redecorate the RV to cheer her up. But when they pick up a mysterious stranger who says he can help with the interior design, Glenn’s jealousy threatens to get in the way of his family's happiness.
Jackie wants the kids to have the best Halloween ever, but Glenn's sugar addiction threatens to ruin the whole night. Meanwhile, Courtney is feeling threatened herself when she learns that Wendy has a crush on Conor.
Tired of customers welching on their payments, Glenn inadvertently goes into business with the mob. And Courtney and Wendy dupe Conor into participating in a foxy boxing scheme in an effort to make more money.