Pine Barrens
S3, E11: Paulie and Christopher are engulfed in a nightmarish journey into the South Jersey woods while trying to collect a debt from a Russian mobster. Meanwhile, Meadow is suspicious that Jackie Jr. is two-timing her, and Tony finds that family demands are jeopardizing his romance with Gloria.