Pink Encounters Of The Panky Kind / Traders Of The Lost Bark
S1, E5: "Pink Encounters of the Panky Kind": Spacemen replace the real Panky with a robot who impresses the Panthers with its cool abilities. "Traders of the Los Bark": Panky's puppy is dognapped. Could How's Angels be up to their old tricks again?