Pinky At The Bat / Pink Enemy #1
S1, E2: "Pinky At The Bat": A dispute over a ball field results in a challenge baseball game. But Finko is up to the usual dirty tricks. "Pink Enemy #1": The Pink Panther is jailed for bank robbery when the real robber discards his Panther disguise.