Pizza Plus
S33, E7: Guy Fieri is divin' into the pie, starting in Boston at a joint putting beer into the crust. Then, a hard-rock hangout in Santa Fe, NM, is servin' up carne asada pizza, and a funky spot in Reno, NV, gives new meaning to apple pie.