Planet of the Dead
S4, E101: When a London bus takes a detour to an alien world, the Doctor joins forces with the extraordinary Lady Christina. But the mysterious planet holds terrifying secrets hidden in the sand. And time is running out, as the deadly Swarm gets closer.