Platform-Framed Housing Construction
Сезон 1, серия 4: Turn to the third major technique for building a house: platform-framed construction, which is a flexible arrangement of lightweight modular floor platforms, wall panels, and roof trusses. This efficient approach has been widely used in the U.S. for over a century.