Please Please Jeff
S17, E18: Jeff’s desire to make others happy and his fear of conflict turns him into a people pleaser with the inability to say no. When Jeff’s inability to set boundaries ruins his wedding anniversary, he sets out to find his heart’s desire and prove his love to Hayley. Meanwhile Stan attends a work costume party dressed as a character no one knows.