Please Welcome Erika Jayne!
S6, E11: Kyle and Lisa Vanderpump take a cold plunge and try cryotherapy with Yolanda. Erika invites the ladies to see her wild alter ego perform in an over-the-top gay club in San Diego. Accused of throwing Kyle and Lisa Vanderpump under the bus, Lisa Rinna goes on a mission to find out who said what to Yolanda.