시즌 5, 에피소드 18: Weaver visits a woman she thinks might be her biological mother. Later, Weaver realizes the woman cannot possibly be her mother. Hathaway finally makes an appointment to consult an obstetrician about her own pregnancy. Lucy begins her psychiatric rotation, but the patients don't take her seriously because she's so young. Greene helps Mobalage so he can testify at his own deportation hearing. Hathaway befriends a paranoid schizophrenic who delivers a normal baby.