Poison Prize
S1, E3: Sadie confronts Billy about new evidence in the case against him and is disappointed when his explanation is not what she expected. Also, a piece of evidence in a new case for the firm could unexpectedly expose a massive scandal, and Cameron and Tiffany defend a psychic accused of grand larceny.