Doubt
Doubt stars Katherine Heigl as Sadie Ellis, a brilliant attorney at a boutique firm who starts to fall for her charismatic client, Billy Brennan, an altruistic pediatric surgeon recently accused of murdering his girlfriend 24 years ago.