Pop My Pet
T1, E1: Discover the shock and heart behind vets transforming pets with extreme cases. At Gatorland, Dr. Jackie operates on Predator the alligator. Later, Dr. Grant diagnoses a pup’s melon-sized growth, and Dr. Cody pops an oozing cyst on Archie the cow.