Poppin' Tags
S6, E20: The investigation of three teens killed while promoting a rapper's new album leads the CSIs into the world of rival rappers Jessie "Dollar" Cleveland and Hi-Def, who will do anything to promote themselves and destroy the other. Travis Barker, Shanna Moakler, Page Kennedy, Rick Gonzalez and Method Man guest star.