Porridge for the Soul
Сезон 1, серия 2: At a dinner honoring chef Edna Lewis, Vivian gives porridge the royal treatment and learns about African American contributions to Southern cuisine. While in the port city, Vivian learns how rice holds the key to slavery’s sordid history.