Pour Some Sugar, Zombie
S2, E16: Liv consumes the brain of a recently murdered stripper and uncovers some extremely useful information. Meanwhile, Blaine isn't quite himself lately, and Ravi makes a startling discovery. Lastly, Major and Ravi are helping Peyton (recurring guest star Aly Michalka) move back in with Liv when she receives a surprising phone call.