Powerless
S2, E10: Loki remains a prisoner of the Midgard Serpent for his crimes against Asgard. He smolders with hatred for the Avengers, and his half-brother, Thor; that is, until the Enchantress offers him a chance at revenge. Can Iron Man, Thor and Captain America figure out how to regain their powers in time to defeat the Destroyer?