Powerlifting Pastor
S3, E4: Super-strength appears in almost all comics, whether a natural-born ability or the result of some misguided scientific experiment. This time Daniel investigates four claims of genuine real-life super-strength that appear to take human power to mind boggling levels. Ales Novak claims to have the ability to scale ropes incredibly fast, using his own pulling power. Daniel tests the man known as the human winch, to find out if he is truly superhuman. Kevin Fast claims he's the strongest man in the world. He says his ability is a power granted by God, but he's going to attempt to pull a 140 ton truck, a machine designed to move mountains. Jim Dreyer is an endurance swimmer who can swim for days on end, while towing tons of weight behind him, like a human tug boat. Lasha Pataraya says he has the world's strongest ears. But Daniel tracks him down in Florida where he attempts to pull a five ton truck with just one ear.