Prank War
S3, E32: Rick suits up to restore a basketball arcade game from the 1950's but problems with its electronics force him to enter into a unique business agreement. At the shop, a simple disagreement between Tyler and Ron escalates into an all-out prank war. Later, Rick and the team are challenged by a client to make an antique barber chair resemble his Shelby Cobra.