Pre-Wedding Jitters
S8, E9: Elizabeth is distraught over the reveal of Nathan’s secret. Everyone helps a couple prepare for their wedding. The bachelor and bachelorette parties stir up mixed emotions from the guests. A mysterious businessman arrives in town.