Prelude to the Divinely-Ordered Collapse
S1, E20: Orders have been given to kill the Scrapped Princess, but Shannon won’t stand for it. When Steyr unveils her sinister plan, all of humanity is threatened. Does Shannon have the power to fight the Peacemakers?